W jaki sposób mogę zmienić sprzedawcę prądu i/lub gazu?

Z nami to proste. Niezbędną czynnością jest podpisanie umowy sprzedaży. Nasi doradcy bezpłatnie zajmą się formalnościami na podstawie udzielonego nam pełnomocnictwa.

Ile trwa zmiana sprzedawcy energii elektrycznej i gazu?

Zmiana sprzedawcy odbywa się zgodnie z okresem wypowiedzenia Twojej obecnej umowy. Jeżeli posiadasz obecnie umowę na czas nieokreślony, zmianę sprzedawcy możemy przeprowadzić w 30 dni.

Czy można zmienić również dystrybutora energii i gazu?

Spółki dystrybucyjne są naturalnym monopolistą na danym terenie, dlatego po zmianie sprzedawcy pozostaniesz u tego samego dystrybutora. Zmienia się jedynie sprzedawca.

Nie musisz obawiać się zmian warunków umowy ze strony dystrybutora. Podpisanie umowy dystrybucyjnej zobowiązuje go do usuwania usterek i świadczenia innych usług w określonym terminie.

Z kim podpisuję umowę? Z DGE Sp. z o.o czy ze sprzedawcą energii, gazu?

Umowa jest zawierana bezpośrednio pomiędzy Twoją firmą a sprzedawcą.

Doradca DGE jest Twoim dedykowanym opiekunem we wszystkich sprawach związanych z umową i sektorem energetycznym.

Czy po podpisaniu umowy należy samodzielnie rozwiązać umowę z obecnym sprzedawcą?

Wszystkie czynności są po naszej stronie. Działamy na podstawie udzielonego nam pełnomocnictwa. 

Сzy zmiana sprzedawcy może spowodować braki w dostawie prądu, gazu?

Bez obaw. Zmiana sprzedawcy jest płynna. Dzięki czemu masz zapewnioną ciągłość dostaw. Gwarantuje to zapis, zgodnie z którym nowa umowa wejdzie w życie w momencie zakończenia obecnego kontraktu.

Jak będzie wyglądać sposób rozliczenia za energię i gaz?

Rozliczenie jest rzeczywiste, następuje po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego na podstawie odczytów od dystrybutora.

Czym jest opłata handlowa?

Jest to opłata, która pokrywa koszty związane z obsługą Klienta. Jest to miesięczna opłata doliczana do faktury.

Kto odpowiada za przerwy w dostawie prądu (oraz gazu) i usuwanie ewentualnych awarii?

Lokalny dystrybutor, tak jak dotychczas. W związku z tym wszelkie zgłoszenia związane z awariami lub problemami z dostawą energii i gazu kierujesz do dystrybutora.

Co w kwestii energii biernej mogę zrobić dla mojej firmy?

Na fakturze za dystrybucję energii elektrycznej coraz więcej odbiorców zauważa pozycję związaną z rozliczeniem energii biernej oraz związane z nią opłaty, których wcześniej mogli nie zauważać lub nie były uwzględniane. Opłaty te nie dotyczą wyłącznie biurowców, sklepów czy firm produkcyjnych. Nowa pozycja na rachunku może pojawić się również u tych odbiorców, którzy wymienili licznik na nowszy (monitorujący pobór mocy biernej) czy zamontowali instalację PV lub klimatyzatory. W 2024 koszt mocy biernej wzrośnie niemal dwukrotnie. Korzystając z naszych usług możesz skutecznie zredukować opłaty z tego tytułu.

Uwaga!

Przeglądarka internetowa z której korzystasz jest przestarzała przez co strona może nie wyświetlać się w prawidłowy sposób. Zalecane przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera

Developer tools

ReD Responsive Framework version